Brandul românesc al anului 2023, desemnat de Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București: Ivatherm

Ivatherm, prima companie românească de dermatocosmetice, a primit trofeul „George G. Assan“ la categoria „Brandul românesc al anului“, Trofeul de Excelenţă pentru situarea, timp de cinci ani consecutiv, pe primele trei poziții ale Topului firmelor din București și trofeul pentru locul 1 pe București, în cadrul celei de-a 30-a ediții a Galei organizate de Camera de Comerț și Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB).
„Este o onoare, o bucurie si o reconfirmare a faptului că facem bine ceea ce facem. Premiul este meritul întregii echipe Ivatherm, o echipă de 60 de oameni care iubesc ceea ce fac, sunt dedicați si împărtășesc valori comune. În 2022 compania a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri de până acum, 42%. În 2023, am înregistrat o creștere de 34% în prima jumătate a anului și în cea de-a doua jumătate estimăm rezultate similare anului trecut. Suntem mândri că împreună am construit un brand românesc de succes și că suntem prezenți și la nivel internațional în 15 țări, promovând astfel un brand de țară și o resursă unică în lume, Apa Termală Herculane”, declară dr. Rucsandra Hurezeanu, fondatoare și CEO Ivatherm.
În cadrul Galei Topului Firmelor din Capitală, un eveniment de referință pentru comunitatea de afaceri a capitalei, CCIB a acordat Ivatherm premiul special „Brandul românesc al anului” ca o recunoaștere a managementului performant și a eforturilor depuse de echipa Ivatherm la rezultatele performante înregistrate de companie de-a lungul anilor, utilizând capital exclusiv românesc. Rezultatele remarcabile ale companiei au fost reconfirmate și de celelalte două premii CCIB, Trofeul de Excelenţă pentru situarea, timp de cinci ani consecutiv, pe primele trei poziții ale Topului firmelor din București și trofeul pentru locul 1 pe București.
Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București premiază anual cele mai performante societăți ale mediului de afaceri bucureștean. Laureații CCIB au fost stabiliți conform unei metodologii complexe, aprobate și aplicate unitar, la nivel național, în întregul sistem cameral. În stabilirea clasamentelor au fost luați în calcul indicatori precum: cifra de afaceri netă, profitul din exploatare, rata profitului din exploatare, eficiența utilizării resurselor umane și eficiența utilizării capitalului angajat, calculați în baza a șaisprezece elemente extrase din situațiile financiare depuse de companii la Ministerul Finanțelor și la Oficiul Național al Registrului Comerțului.